sunnuntai 12. helmikuuta 2012

Epäviralliset kisat

Huurteen 1-vuotissynttäreiden kunniaksi aloitettiin näin viikkoa ennen bileitä meidän yhteinen kisataival. HARMITTAA Huurteen puolesta, että mä jännitän niin paljon :/
Osallituttiin Mölli-luokkaan hyvällä menestyksellä (10virhepistettä)sijoittuen 1. Jännitti niin kovin, että sähläsin jotain ihme juttuja, esim. hypin itse puomin kontaktin yli ja jotain muuta yhtä linjatonta...
Radan jälkeen alkoi migreeninpoikanen vaivaamaan (en edes muista millon viimeksi oon saanut tollasen kohtauksen eli mulla ei ole mitään lääkettä hankittuna tähän) ja se vaikuttaa ensimmäisenä mun näkemiseen, eli seuraavassa rataan tutustumisessa en nähnyt mitään, oli kuin olisin tuijotellut kirkkaaseen valoon pitkään(kohtaus johtui täysin mun jännittämisestä, päätellen siitä, että näkö palautui heti mun viimeisen suorituksen jälkeen)... Eli se tutustuminen meni sitten siinä ja kun tuli meidän vuoro suorittaa en nähnyt mitään enkä muistanut radanloppua :D :D Virhepisteitä sen kun satoi :D
Mut sen verran, että Huurre OSAA kepit ja siitä olen NIIN ylpeä!!
Seuraavat epikset on n. kuukauden kuluttua ja sinne osallistutaan nähtiin tai ei :D :D

4 kommenttia:

  1. Moi! Hienoa te, ootte jo startanneet.Meillä vielä siihen matkaa. Voi kun olis kiva nähdä teidät radalla. Jospa me vaikka ajettais katsomaan ja teitä treffaamaan..
    terveisin Hannele ja Vallu ( siis Routa)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, oon jo pitkään haaveillut että päästäis näyttämään mitä osataan ja nyt kun tuli mahdollisuus näyttää niin mä esittelin kaikki mokat mitä hiukankin voi tehdä ;) Olis kyllä kiva nähdä teidät, Tassut järjestää epikset 25.3, siellä startataan taas :D Tervetuloa mukaan!

      Poista
  2. Hienoa Sussu ja Huurre! Kisajännitys helpottaa vain kisaamalla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toivon tosiaan että laantuu toi mun jännitys, Anette antoi neuvon: älä ajattele jännitystä keskity ajattelemaan miten ohjaat radan. Siihen keskitytään, että jännitys menis pois :D :D

      Poista