keskiviikko 21. maaliskuuta 2012

Kurssilla


Taas poikettiin Saviojan opissa. Ensin ajattelin etten kirjottaisi siitä mitään, kun tuntuu että ei opita mitään (ohjaajalla ilmeisen kova pää :/) Takaakiertoja, ohjauksen oikea aikaisuutta, jaakotusta, persjättöjä, valsseja... Tuntuu että mun jalat tarttis jokun vääntämään niille rautalangasta miten tämä homma oikeesti toimii, koska mun oma pää ei siihen pysty.
Huurre toimii niin hienosti osasi mun tietämättömällä tavalla lukea rataa, vaikka itse olin kaukana ja taas toisaalta kyselee tosi herkästi multa ohjetta jos olen lähellä. Ihana pieni jätkäni :D :D

2 kommenttia:

  1. Edellissä treeneissä jalat toimi nopeaan tahtiin ja nyt ne ei lainkaan johtuko siitä että edellisissä treeneissä mentiin suoraan ja nyt olis pitänyt kääntyillä...

    VastaaPoista
  2. Harjoitus tekee mestarin! Tuttu tunne... Kyllä se siitä! :)

    VastaaPoista